Skip to main content

Waar voor uw geld!

ordnersAls uw assurantietussenpersoon proberen wij natuurlijk altijd om u met raad en daad terzijde te staan met persoonlijk advies. Zoals u van ons gewend bent, ligt daarbij de lat hoog en zullen wij ons uiterste best doen om uw Verzekerings- & Hypotheekzaken zo voor u te regelen, dat u echt “ontzorgd” wordt.

Helaas is het wel zo, dat de laatste jaren onze kosten flink gestegen zijn. Dit komt o.a. door periodieke indexatie van te betalen lasten en doordat er van overheidswege behoorlijk kostenverhogende (scholings)verplichtingen zijn opgelegd. Ook is de administratieve afwikkeling hier op kantoor verzwaard, door o.a. de verdrievoudiging van het aantal schademeldingen, om maar een voorbeeld te noemen en uiteraard willen wij al onze klanten wel correct en zo snel mogelijk helpen met het verkrijgen van de juiste uitkering bij een eventuele schade. Daar heeft u tenslotte een tussenpersoon voor!

In tegenstelling tot veel van onze branchegenoten, hebben wij in het verleden nog geen kostentoeslag hiervoor doorgevoerd. Uiteraard hebben wij intern onze werkzaamheden tegen het licht gehouden en efficiënter ingericht, waardoor al een kostenbesparing is gerealiseerd, maar toch ontkomen wij er niet aan om u met ingang van januari 2015 een geringe beheerbijdrage van € 2,45 p/mnd door te berekenen. Dit bedrag zal op de gebruikelijke manier in rekening gebracht worden.

Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst.